Snel gratis advies:
+31852010818

MENU

 

                   

 

Ruilen en retourneren is bij Podobrace gemakkelijk en gratis!

Bij Podobrace streven we altijd naar optimale service en staat de klant altijd voorop. Een koop is dan ook pas gesloten op het moment dat u het artikel heeft gezien en heeft goedgekeurd.

Daarbij zit er bij elke bestelling een retourinstructie, dus ruilen of retourneren is gemakkelijk en gratis. U heeft bovendien altijd 14 dagen volledig retourrecht en volledige “niet goed geld terug” garantie, waarbij achteraf betalen ook een optie is.

 

Uw product ruilen?

Bij Podobrace is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U bezoekt onze website: podobrace.nl of podobrace.be, en u plaatst uw bestelling van de andere maat of product gewoon opnieuw en uw bestelling wordt gelijk verwerkt en verzonden. Uw eerdere bestelling retourneert u vervolgens via het onderstaande stappenplan.

 

Langskomen om meteen te ruilen?

Langskomen om meteen te ruilen is natuurlijk ook geen enkel probleem. Het enige wat u hoeft te doen is contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier, ons e-mailadres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of via ons telefoonnummer: +3185 2010818. En onze klantenservice zal gelijk met u een datum en tijd afspreken.

 

Retourneren vanuit Nederland?

Wil u uw bestelling retourneren vanuit Nederland? Volgt u dan het simpele onderstaande stappenplan.

 

1) Check of het product voldoet aan alle onderstaande voorwaarden. Ja? Ga dan verder met stap 2

2) Geef op het retourformulier dat in de doos of envelop zit de retour reden aan en ga verder met stap 3

3) Bezoek Deze link om uw retour aan te melden en een gratis retourlabel te downloaden Het referentie nummer vindt u op de picklijst/pakbon bij referentie of in de orderbevestiging per mail is dit het ordernummer.

Na het invullen van het formulier met uw gegevens klikt u op de knop "retourlabel maken". U ontvangt nu het label in uw mailbox en vervolgens kunt het label inclusief barcode printen.

4) Stop de bijgeleverde pakbon terug in de doos of envelop (pakbon altijd meezenden). Mocht u niet meer in het bezit zijn van uw pakbon/picklijst dan kunt u uw naam + ordernummer + retour reden op een briefje schrijven en bijvoegen.

5) Geef tot slot het pakket af bij een DHL punt bij u in de buurt

 

Zodra uw retourzending verwerkt is, zal onze financiële afdeling direct het aankoopbedrag van het geretourneerde product terugstorten of uw factuur annuleren (*).

 

Retourneren vanuit België?

Wil u uw bestelling retourneren vanuit België? Volgt u dan het simpele onderstaande stappenplan:

 

1) Check of het product voldoet aan alle onderstaande voorwaarden. Ja? Ga dan verder met stap 2

2) Vul op de picklijst de retourreden in

3) Bezoek deze link om een gratis retourlabel te downloaden. Het ordernummer vindt u in de orderbevestiging per mail en tevens bij referentie op de picklijst.

4) Stop de Picklijst terug in de doos of envelop

5) Geef tot slot het pakket af bij een postkantoor bij u in de buurt

 

Zodra uw retourzending verwerkt is, zal onze financiële afdeling direct het aankoopbedrag van het product terugstorten op uw rekening.

 

(*) Online veiligheid staat bij Podobrace altijd voorop, uw restitutie verloopt hoofdzakelijk via Multisafepay (vanwege de veiligheid). Dit kan een aantal werkdagen duren (max.10 dagen) en hier hebben we jammer genoeg geen invloed op. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarvan u het heeft betaald (Kan ook Visa, Mastercard of PayPal zijn).

 

Betaald met Afterpay factuur?

Als u bij het bestellen heeft gekozen voor Afterpay en u heeft bij het retourneren de bestelling nog niet betaald, dan zal deze bestelling gelijk worden geannuleerd. Heeft u de bestelling wel betaald, dan zal het volledige bedrag direct op het door u opgegeven rekeningnummer worden teruggestort door Afterpay.

 

Retourvoorwaarden:

 

Het te ruilen of te retourneren product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

  • Het product mag niet vies zijn
  • Het product mag niet beschadigd zijn
  • Het product mag niet uitvoerig gedragen zijn
  • Het artikel dient in de originele verpakking binnen 14 dagen te worden teruggestuurd!

 

Garantie?

Het is belangrijk om gelijk na ontvangst van de zending uw bestelling te controleren op gebreken. Mocht het product in een uniek geval toch gebreken vertonen, dan valt dit onder de garantieregeling. Wij zullen u dan direct een ander artikel toezenden en alle gemaakte kosten voor onze eigen rekening nemen. (De garantieduur verschilt per leverancier, maar bij Podobrace staat de klant altijd voorop, dus zullen we u altijd zo goed mogelijk proberen te helpen.)


Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan vooral niet om een e-mail te sturen naar: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)  of te bellen via ons telefoonnummer:  +3185 2010818, zodat we u snel mogelijk van dienst kunnen zijn. Ons team staat altijd voor u klaar.

Menu Home Zoeken Winkelwagen